top of page
  • Writer's picturemateszabo33

2018-as év


Sziasztok!


Hamarosan itt van 2019!


Számomra nagyon gyorsan eltelt a 2018-as esztendő. Sajnos elég nehezen indult.


Januárban ott hagytam a munkám. Már sok volt és nem is részletezném. Próbálkoztam sok felé, de sajnos nem jött össze. Kétségbe nem estem szerencsére! Áprilisban visszamentem ahhoz a céghez, ahonnan január 17-én eljöttem. Egy teljesen más részen dolgozom most, amit nagyon szeretek csinálni. Változatos és nem unalmas.


Tavasszal rákattantam szószerint a motivációs videókra, mellyek sokat segítettek nekem abban, hogy jobb legyen az életem. És jobb is lett.


Utánna jött egy kis törés megint. A legjobb barátom Csilla hazaköltözött, de megbeszéltük, hogy a távolság számunkra nem akadály :D ! Hol ő jön, hol pedig én megyek Debrecenbe.


folyt. köv.


10 views0 comments
bottom of page